MOVEMBER v KONSITu

1. 11. 2023

KONSITu narostl knír. Připojili jsme se tak k celosvětové kampani zaměřené na zdraví mužů Movember.

Proměnou svého vizuálu i snahou o aktivní zapojení zaměstnanců apelujeme na význam péče o fyzické i duševní zdraví mužů a s tím spojenou důležitost prevence.

Pravidelná listopadová charitativní a osvětová kampaň vznikla původně v roce 2003 v Austrálii a záhy se rozšířila do celého světa. Symbolem akce Movember, jejíž název vznikl ze dvou anglických slov: knír (moustache) a listopad (november), se stal mužský knírek. I KONSITu tak narostl symbolický knír jako vyjádření podpory osvěty v oblasti mužských onemocnění, především rakoviny varlat a rakoviny prostaty. Celosvětová akce však apeluje i na péči o duševní zdraví mužů.

Po celém světe probíhá v průběhu listopadu řada charitativních projektů. V České republice je nejvýraznějším subjektem v této oblasti nadančí fond Muži proti rakovině , který i letos apeluje na muže výraznou vizuální kampaní a heslem: "To nevočůráš"

MOVEMBER v KONSITu
MOVEMBER v KONSITu
MOVEMBER v KONSITu
MOVEMBER v KONSITu

MOVEMBER v KONSITu

1. 11. 2023

KONSITu narostl knír. Připojili jsme se tak k celosvětové kampani zaměřené na zdraví mužů Movember.

Proměnou svého vizuálu i snahou o aktivní zapojení zaměstnanců apelujeme na význam péče o fyzické i duševní zdraví mužů a s tím spojenou důležitost prevence.

Pravidelná listopadová charitativní a osvětová kampaň vznikla původně v roce 2003 v Austrálii a záhy se rozšířila do celého světa. Symbolem akce Movember, jejíž název vznikl ze dvou anglických slov: knír (moustache) a listopad (november), se stal mužský knírek. I KONSITu tak narostl symbolický knír jako vyjádření podpory osvěty v oblasti mužských onemocnění, především rakoviny varlat a rakoviny prostaty. Celosvětová akce však apeluje i na péči o duševní zdraví mužů.

Po celém světe probíhá v průběhu listopadu řada charitativních projektů. V České republice je nejvýraznějším subjektem v této oblasti nadančí fond Muži proti rakovině , který i letos apeluje na muže výraznou vizuální kampaní a heslem: "To nevočůráš"